Julmust och snö

Fan det SNÖADE imorse! Även om jag hatar att erkänna det så va det faktiskt ganska... mysigt..
Men jag är sjuuuukt sugen på julmust.. och jag har ju inte oddsen med mig direkt, inga pengar och ändå inget som är öppet typ..
Så jag får klara mig ändå!

Men hade en trevlig kväll igår med Petter =)
Vi käkade jättegod mat, såg Step Brothers (heeelt galen film :P) och sen fick han för sig att vi skulle bli fulla.. :P
Så det blev vi.. spelade lite Guitar Hero och drack..
Men sen tyckte han att vi skulle ut.. (eller va det jag?) så vi åkte iväg! Försökte först på Patricia har jag för mig, men där fick jag inte komma in eftersom mitt pass är makulerat :P
Så då åkte vi till Metro, där gick det bra :P
Men blev alldeles för mycket dricka, mådde piss nästan hela kvällen..
Men annars så var det en jätterolig kväll!

Idag har jag mestadels sovit.. gick inte upp förrän 15 :P
Har kollat på Kejsarens nya stil och Den lilla sjöjungfrun, lagoma bakfylle-filmer :P

Nu bir det CSI, sen Criminal Minds och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0