Regn...

Ja jag vet..Jag har varit sådär lagom slarvig med bloggen nu igen.. men jag har fan inte orkat :P
Har dessutom inte gjort ett skit som är värt att nämnas! Jobbar, umgås med kompisar å träffar lite nya människor..
I fredags träffade jag Robert. Eftersom vi inte träffats förut så hade jag bara tänkt hälsa på honom på hans jobb å snacka en stund, men det blev en helkväll, haha! Hade riktigt roligt =)

Har varit hos Tomas hela helgen, vi kollade på Eurovison i lördags =) Är riktigt glad att Norge vann!
Men herre gud, killarna som dansade med eld i Finlands bidrag..kan nog faktiskt vara dom mest perfekta kroppar jag sett! Haha min syster sa att hon föreställde sig att dom hade små snoppar så kändes det lite bättre att leva med att bara se men inte röra ;P
Och nu har hon gått å skaffat sig en karlslok också.. Vem fan ska jag nu spana på killar med i sommar? :P Haha nog kan hon väl vara med, men inte lika kul ju.. :P
Städade hos Tomas också, blev inte helt klar men jag är rätt nöjd ändå.. mycket bättre än när jag började :D
Och hans katt kom och la sig bredvid mig i sängen i morse, första gången =) så hon har nog börjat tycka om mig lite i alla fall!

Just det.. va ju på filmpremiär förra måndagen..Erika från jobbet bjöd mig, vi såg Änglar och demoner.. helt ok =)
Fast det va ju lite väl lite kändisar där :P Den roligaste kändisen i mina ögon va aktuell för ett bra tag sen, hon som spelar Eva i Eva och Adam :P Har ju sett den serien en hel del.

Trist att det regnar idag..hade ju vart mysigt med sol..

Kommentarer
Postat av: Caroline

det är uppenbart att man inte gillar eller respekterar tjejer om man vill knulla upptagna killar. fuckin slut!

2009-07-05 @ 15:31:17
Postat av: Anonym

dålig uppdatering här klart..

2009-07-07 @ 00:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0