Seg-dag.

Idag har jag haft en liten bakis-dag. Har dock inte mått dåligt, bara varit seg.
Sov till 15, haha.
Igår va Joseph här, vi hade en tv-spels kväll och drack öl. (eller jag drack öl, han drack cider :P) jätte-trevligt faktiskt.

Har till och med badat ikväll. Tände ljus och tog med mig laptopen in i badrummet och lyssnade på Michael learns to rock :P mysigt. Diskat och städat lite också har jag gjort.. herre gud :P men lika bra att fixa lite, min roomie kommer hem imorron och jag vet inte vilken tid så lika bra att fixa nu på kvällen.

Haha kollar lite på Room 401 på MTV, fan va sjukt :P Jag skulle inte vilja bli utsatt för nåt sånt.

Oh just ja, i torsdags va jag till Fältöversten och handlade lite efter jobbet. Brukar normalt inte åka tunnelbana från Karlaplan, men då kände jag för att göra det. Och tur va väl det för jag fick åka tunnelbana med Kevin Borg :D (han vann Idol förra året :P) Så söt =)

Köpte förresten sötaste stekpannan på Åhléns i veckan! Gick runt lite och kollade och helt plötsligt ser jag den, nedsatt från 199 till 99, va ju bara tvungen att köpa den =)



Är den inte söt? =)

Kommentarer
Postat av: TereseErica

jag tycker också kenza! Har du haft en bra helg hittills?

2009-09-13 @ 11:40:45
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0