Så nära, men ändå så långt borta..

Ja mina vänner, jag pratar om Tokio Hotel :P Dom är i Sverige, i Stockholm, dom kom förmodligen igår. Och idag är dom på NRJ, sitter och lyssnar nu. Haha går upp tidigt när jag har sovmorgon bara för att lyssna på radio..galet..
Vann såklart inte tävlingen, kanske skulle ha gjort som en massa andra fans och anslutit mig till folkmassan vid Münchenbryggeriet. Killarna kommer tydligen ut och säger hej till alla som är där :P
Well well, jag är inte ett så galet fan än..men jag kanske blir? :P
Hur som helst så känns det lite frustrerande att dom är så nära, men ändå så otroligt långt bort.


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Skall du kolla på idol idag?

2009-09-08 @ 19:55:37
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0