Spelhelg =)

Är äntligen lycklig ägare till ett XBOX 360 Elite! Sååå fint..svart.. ;) Kunde inte låta bli att bara sitta och beundra det efter att min roomie åkt iväg på middag.. :P
Köpte mig ett eget Assassin's Creed på samma gång =) Men har dock inte spelat på mitt eget XBOX i helgen, va hos min kompis som jag varit hos tidigare när jag spelat.
Det går faktiskt riktigt bra nu! Va nära att ge upp idag när inget gick som jag ville, men till slut lyckades jag döda den jäveln! Haha! :P
Bra att jag har ett eget, bara att börja om på det så kan jag träna lite extra tills det nya spelet kommer, det verkar grymt mycket svårare, OCH grymmare över huvud taget för den delen.. men jag måste jobba upp mina fightingskills lite känner jag..
Fan va glad jag är att jag hittat ett spel jag verkligen gillar =)

Annars har jag haft en väldigt lugn helg. Ingen av mina planer blev av tyvärr, men jag är nöjd ändå!
Är ledig fre-sön nästa helg också, får kanske se till att nåt händer då i alla fall ;P

Åhh va jag skulle vilja vinna den där Tokio Hotel-tävlingen..
Men vem vet vad framtiden har att erbjuda? Kanske får ett tillfälle nån annan gång.
Om inte annat lär dom ju ge en konsert här i Sverige nån gång också, då är jag en given besökare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0