Wohoo, ledig 3 dagar!

Jag är normalt aldrig ledig en måndag efter att ha jobbat helg, men en kollega frågade om jag kunde tänka mig att byta så att hon jobbar för mig imorron å jag för henne på torsdag. Det innebär dock att jag jobbar hela dagen på torsdag, men det är det fan värt för att få vara ledig imorron kan jag säga!

Så helgen har varit lugn.. Igår la jag mig så fort jag duschat å kollade på Vänner i sängen =) Så skönt!

Det enda som drar ner mitt humör lite är att min roomie kommit på att hon vill bo själv nu så jag måste flytta.. vet dock inte när, men jag letar lägenhet.
Fan det blir ett jävla projekt att hitta lägenhet!

Btw..i måndags.. bästa kvällen på länge =)
Du kan aldrig gissa vart jag va, ens om du får gissa tills du dör :P
Jag va på Stockholms Stadio mitt i natten! :P Ganska mäktigt faktiskt, även om jag inte va så positivt inställd till det från början, haha!
En kille från Eskilstuna som jag känt några år nu sa att hans kompis skulle jobba på stadion på natten, så om jag hade tid och lust skulle vi kunna ses när han ändå ska följa med till sthlm.
Så vi träffades runt 22, gick till The Londoner och drack lite öl och när stället stängde gick vi till stadion. Vi stannade där tills hans kompis jobbat klart.
Hur många kan säga att dom varit på en fotbollsstadio mitt i natten? Liiite coolt faktiskt =)
Får hoppas dom inte har övervakningskameror där inne bara.. :P

Nu ska jag springa ner till tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0