2010.11.08

Seg dag idag..vaknade vid 8 nångång av att en kille jag lärt känna via Modern Warfare 2 ringde..svarade dock inte, va för trött :P
Somnade om och sov nån timme till.
Gick upp efter 11, hade av nån anledning en sång på hjärnan från ett program jag tittade mycket på när jag va liten. Så jag hoppade in på Youtube och tittade lite på Denver the last dinosaur :P Haha =)

Fick ytterligare bevis på att killar är vrånga ibland idag.. Balkongdörren i lägenheten är lite knepig, man måste lyfta dörren i handtaget och dra väldigt hårt för att få igen den, vilket har resulterat i att handtaget lossnat två gånger. Det hände igen igår.
Killen som jag bor med, Hans, fixade det förra veckan och igår igen. Felanmälde dörren idag, men det kommer ta ett tag innan vi får den fixad. Så jag tänkte att det kanske vore en bra idé att fixa ett likadant handtag som sitter på utsidan av dörren och sätta på insidan så vi slipper dra sönder hela låsanordningen.
Men Hans ville prova sätta ett snöre från utsidan och under dörren så vi kan dra igen den på det sättet, så han tar fram en tunn sladd. Jag säger att det aldrig kommer funka eftersom det redan är för trångt då vi måste lyfta dörren. Men han ville inte riktigt lyssna på det örat utan va tvungen att prova. Att dra igen den första gången funkade utmärkt. Att sen öppna dörren va en annan sak. Då sa han att det kanske inte va en sån bra idé, men han ville inte ge upp :P Jag bara tittade på honom, log och sa att "ja gör som du vill, fortsätt tills du känner dig besegrad".
Andra gången han drar igen dörren går sladden sönder. Han svär och jag skrattar :P Då gav han upp och satte sig vid datorn och försökte lista ut hur iTunes funkar istället, haha! Men jag tror han lyckades någorlunda med det i alla fall =)



Hade en speldag igår. Hans jobbade hela dagen så jag hade tid att spela massa med min engelsman. Dock kom en av hans kompisar hem till honom mitt på dagen och stannade några timmar så jag spelade med några av mina svenska kompisar. Allt som allt va det en ganska bra dag. Fick äntligen mina 250 headshots till min UMP45 vilket belönades med en skitful title :P Så nu är det bara att jobba på tills jag får 500 headshots så får jag ett rätt snyggt emblem i alla fall, haha!
Är inne på min 5e prestige nu, hoppas jag hinner med nån till prestige innan jag får tag på Black Ops. *längtar*





Haha hörde precis ett "Fan jag skiter i det här nu!" från Hans :P Antar att det här med iTunes inte riktigt går som han vill :P
Men iTunes är faktiskt skit. På riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0