Vem bryr sig?

Jag mindes inte namnet på en hemsida jag letade efter nyss och kom på att jag skrivit om den i bloggen, så jag loggade in, läste några inlägg och tänkte "what the hell, jag skriver ett inlägg!"
Inte för att det är nån som bryr sig eller ens läser min blogg längre, men ändå =)

Sen jag skrev sist har det väl hänt en del..
Köpte Call of Duty: Modern Warfare 2 förra julen..sen dess är det typ det enda spelet jag spelar :P
Va nog rätt beroende av det för några månader sen..
Har "träffat" och träffat så sjukt härliga, roliga, konstiga människor när jag spelat online! :p
Va till Skåne i april och träffade ett gäng jag spelat med, grymmaste helgen på länge!
Sen va jag till Skåne igen för ett par månader sen och träffade en kille jag brukar spela med =) Skulle stanna 4 dagar men stannade 2 veckor, haha! Skitroligt =)
När jag va där började jag snacka med en kille i England..lite ung för mig, men nog har han vunnit mitt hjärta ändå.. Vi har snackat på telen, spelat och video-chattat över Xbox i två månader nu, har brestämt att jag ska åka dit nästa år och hälsa på =)

Sa upp mig från jobbet i juni också. Jobbade sista dagen 19e augusti.
Sen dess har jag inte gjort ett skit! Kändes skönt första månaden, det gör det väl fortfarande, men börjar bli dags att hitta ett jobb nu..

Och så viktigast av allt! Har ju flyttat nu, till en kompis jag träffade över nätet =) Har bott hos honom i ett år snart och jag trivs hur bra som helst! Älskar honom, han är en super vän =)
Vi va till kattstallet i Åkeshov i lördags och bokade en katt =) Så vacker tös, Siban heter hon, sköldpaddsfärgad. Vet dock inte vad hon är för ras, men det är ju oviktigt =)

I somras va jag hem å hälsade på på semestern. Tog med mig min kombo när jag va hemma hos mamma, han tyckte om att vara där =)
Sen va jag till pappa, syster, bror och pappas dam. Vi va i Kulls i Rättvik en vecka, så sjukt underbart det va! Önskade det kunde vara så för alltid.

Men nu är det 3e november..det suger..regnar, är kallt och blåser..önskar det va mars istället.

Nu ska jag äta min frukost jag fixade innan jag började skriva, glömde helt bort det :P
Sen blir det att spela lite MW2!

Kommentarer
Postat av: Andesch

Jag bryr mig!

2010-11-06 @ 02:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0