MW3!

Så, äntligen har MW3 kommit! Förutom att spelet har nån konstig lagg då och då i typ 5 sekunder och att jag (inte bara jag som upplever detta) inte får ens en hitmarker fast jag skjuter rakt på fienden, så är det ett jävligt roligt spel för det mesta :) Tyvärr hamnar jag ofta i svenska lobbys och svenskar har inte riktigt lärt sig att man kan röra sig runt banan så campingen tar död på spelglädjen ibland. Men jag kämpar på ändå och gör mitt yttersta för att få revansh! Ibland är det svårt dock, jag har lite problem med att campa, så sjukt tråkigt att bara sitta och vänta! Nej springa runt ska man göra!
Så sjukt kul att springa runt (i den mån det går utan älskade marathon) och bara meja ner alla med grymma MP7 med red dot och silencer, mohaha!

Upptäckte igår dessutom att det finns en riktigt trevlig sniper, L118A ;) Jag är inte bra på quickscope alls, även om jag gärna skulle vara det, men den är väldigt användarvänlig och trots att det inte direkt är en sniperbana så lyckas jag spela en positiv match :D
Dock är ju Mission en favoritbana när det kommer till att använda sniper :D

Börjar bli nöjd med mina stats också, dom förbättras varje dag så ser fram emot hur det kommer se ut om ett par veckor! Första matchen jag spelade va en negativ match, sen blev det några positiva och sen vet jag inte vad som hände..hade över 30 deaths mer än kills.. Men tog mig upp och sakta men säkert har jag kommit dit jag är idag!







Nu ska jag spela lite Red Dead Redemption innan frukost, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0